Návštevy:

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDnes19
mod_vvisit_counterTýždeň19
mod_vvisit_counterMesiac1563

Online: 1
Tvoja IP: 18.97.9.168

Prihlásenie



PODMIENKY

Zásielku odosielame až po príchode prostriedkov na účet, pokiaľ nie je uvedený spôsob platby dobierkou.

Platobné podmienky

Platba sa vykonáva pred prevzatím tovaru prevodom na účet, dobierkou alebo priamo na náš účet..

Zrušenie nákupu

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude tato lehota zo strany predávajúceho jednostranne predlžená. Výrobok nám zašlite poštou ako doporučenú zásielku na adresu Andrej Mičica, Martina Rázusa 1154/70, 010 01 Žilina. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme. Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale (nerozbalený). Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili jednu časť faktúry alebo jej kópiu, pripadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu. Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí). V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo na Váš účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Reklamácie

Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutne uviesť druh poškodenia. Reklamácie sú vybavované telefonicky (v napr. pracovných dňoch od 9:00 do 16:00 na telefónnom čísle 0903712537, nie formou sms.). Náš e-shop zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci. Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomné oznámil chyby, ktoré tovar ma resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený a v originálnom balení. Ak ide o chybu, ktorá braní tomu, aby sa tovar mohol užívať ako bezchybný, ma spotrebiteľ právo na výmenu tovaru. Náš e-shop nezodpovedá za chyby tovaru, na ktorý bola poskytnutá zľava a kupujúci bol pri predaji na chybu upozornený.

Stornovanie objednávky

Objednávku je možné stornovať bez poplatku, iba v deň objednania, alebo spracovania objednávky. Všetky storna vybavujeme telefonicky 0903 712 537

Škody vzniknuté počas dopravy

My zodpovedáme za škody vzniknuté na tovare počas dopravy k Vám. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od Vás k nám v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na Vašej strane.

Záruka

Na nami zasielaný tovar poskytujeme 24-mesačnú záruku na výrobne chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar na pošte. Tovar skladujte v suchu a chlade, nakoľko je náchylný na pohlcovanie vzdušnej vlhkosti. Na takto poškodený tovar sa nevzťahuje záruka, nakoľko bolo porušené jeho optimálne skladovanie.

Predávajúci sa zaväzuje

Dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene. Adekvátne zabaliť tovar. Odoslať tovar v dohodnutej lehote. Vystaviť faktúru. Ak nie je priložená faktúra v balíku, pošleme Vám ju v elektronickej podobe na Váš email. Tovar može byť vo výnimočných prípadoch odoslaný aj neskôr, o čom kupujúci bude čo najskôr informovaný (napríklad nedostatok tovaru).

Kupujúci sa zaväzuje

Prevziať objednaný tovar. Zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu. Doržiavať obchodné podmienky, s ktorými sa môže oboznámiť pri odosielaní objednávky, kde pri objednávaní vyjadruje s obchodnými zasielkami súhlas.

Predávajúci nenesie zodpovednosť

Za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou. Poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou. Prípadne nedodania tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia pripadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

 
RocketTheme Joomla Templates